MIND THE GAP

Tento článok bude ako si už mohol sám usúdiť o Londýne. Bol som tam na školskej exkurzii na 4 dni. Stihli sme toho strašne veľa, navštívili sme veľa múzeí, no najviac ma zaujala galéria Tate modern, kde sa vystavuje moderné umenie. Celá galéria sa nachádza v objekte starej elektrárne a akonáhle do nej vojdeš, už máš ani nie zimomriavky ale pocit ktorý nedokážem popísať a tak si to predstav sám, haha. Túto galériu zväčšujú o jednú veľkú budovu, ktorú však otvoria až v roku 2016 a tak už len kvôli tomu sa musím do Londýna vrátiť a pozrieť si to. (Nižšie uvidíte fotku veľkého priestoru tejto galérie)

/Play the song on the right side and start reading/


Celú cestu do Bratislavy na letisko a aj celý let ma celkom svrbilo v hlave že nemám film do foťáku... Tak to trebalo nejako vyriešiť. Hneď keď sme prešli kontrolou na letisku v Stansted a checkli sme sa v hoteli neďaleko Olimíjskeho parku 2012 a šli sme na prehliadku mesta. Prvou zástavkou bol BigBen, Westminister, London Eye a tak ďalej... Pomaly sme sa blížili na Trafalgar Square kde sa nachádza aj National Museum. A tu sa začína riešiť môj problémik s filmom. Zistil som si že sa v tomto "malom" mestečku nachádza Lomography shop, a tak miesto pozerania pre mňa nudných starých obrazov so skoro rovnakou farebnosťou šli na prechádzku spolu s Alexom a Kominikou (spolužiaci) do štvrti Soho. Chlapík ktorý v tomto obchode robil bol super! Rozprávali sme sa o foťákoch a pol hodinka ubehla veľmi rýchlo. V obchode by ste našli všetko! Od foťákou cez kamery na film až po blesky samostatné filmy. Povedal, že sa máme čím pýšiť a spomenul fotoaparát Flexaret.
Spravil som si dosť veľkú radosť, ked som si kúpil veci za nie málo peňazí hneď prvý deň, ach jaaj.
Ak aj Teba zaujíma filmová fotografia, kukni ich blog a e-shop! LOMOGRAPHY

Tate modern
Tate modern
Design Museum

Design Museum

Design Museum

Design Museum
British Museum
3. deň výpravy nás zaviedol do British Museum, kde sa natáčal aj film Noc v múzeu 2. Vždy som túžil vidieť takýto typ múzea, kde nájde každý to svoje- čo ho zaujíma. Síce to nebolo ako to múzeum čo je v New Yorku (určite ho niekedy navštívim, haha), no bol to zážitok. Hlavne vstupná hala ťa určite očarí... Kúsok z nej môžeš vidieť na fotke vyššie. Ver ale, že na živo to je neskutočne obrovské a zaujímavé.

British Museum
British Museum
Business life

St Paul's Cathedral

Ulička popri River Thames k Design Museum
Tower Bridge
Underground

Walkie Talkie




Dúfam že som tam nebol naposledy.
PS: Pučo



Like my page!

0 comments:

Zverejnenie komentára