Hmm

Hmm, pol roka?!

Veľmi ma mrzí že už je to polrok, čo som nič nepostol. Chcem sa ospravedlniť.
Prečo? Moja blogerská tvorivosť prišla na bod mrazu. Z blogu tákého, ako ho teraz môžte vidieť, už nemám pocit spokojnosti. Možno to sami poznáte, keď Vás niečo omrzí a kedysi ste to robili s nadšením. Tí z Vás ktorí však môj blog radi čítajú: nemusíte zúfať, haha.


Rozhodol som sa preto pre redizajn (zmeny vzhľadu). Nie je to však všetko. Chystám aj inú štruktúru článkov. (Nie že by som do teraz nejakú mal, haha.) Mnoho krát sa mi totiž stalo, že som chcel ukázať len fotku, no text ma nenapadol. Čiže povedzme že čisto postnem len zopár fotiek.
Kedy sa to udeje? Momentálne som v štádiu vývoja, no šablónu akú si predstavujem som zatiaľ nenašiel. Dalo by sa ísť aj cestou nájsť si človeka ktorý by mi podľa môjho návrhu šablónu (vzhľad) nakódoval, no nebolo by to len tak. (cenovo). No čo k tomu ešte dodať. Dúfam že budete ústretoví.











Pýtate sa čo majú spoločné tieto fotky s článkom? -Absolútne nič. :)
Ps: Pučo

 Like my page!

1 komentár: