WELCOME HERE!

Vítajte na mojej osobnej stránke!

Neviem ako to mám presne nazvať, kedže tu budem aj blogovať ale zároveň je to aj moje portfólio.Myslím že celkom dobrá kombinácia.

Takže teraz niečo o mne:
(môžte si pozrieť skrátenú edíciu po anglicky TU)
Už zhruba pred 4-5 rokmi ma zaujímali billboardy a vždy som chcel vedieť, ako sa všetko okolo všeobecne reklamy robí..
Postupom času som začal robiť počiatočné grafiky a bol som vždy rád, keď som objavil nejakú vec a vyzeralo to dobre. Chvíľku som chodil aj na základnej škole na fotografický krúžok so skvelou učiteľkou, kde som sa stretol s programom Photofiltre Studio. Ako 11 ročný som sa s ním aj doma začal hrať. Postupom času ma to prestalo baviť a prišiel na čas Photoshop. Vôbec som nechápal ako sa v ňom dá vytvoriť niečo také ako billboard a podobne.

Vo svojom živote som už blog mal, no bol to len blog. Nič moc, ale zábavka to bola fajn. Omrzela ma. Tak ako som vymenil Photofiltre za Photoshop, tak po dvoch rokoch vymieňam Blog.cz za Blogger.com. Dúfam že sa mi bude dariť, budem fotiť pekné fotky, robiť kreatívnu grafiku a že spolupráce na fotenie prípadne spoločnú reklamu bude veľa :) Ale to už predbieham.

V súčastnosti som študent na Umeleckej Škole v Žiline a študujem odbor grafického dizajnu. Školu si neviem vynachváliť.

Už čoskoro sa môžte tešiť na nové fotky! Pôjde o spoluprácu, dúfam že dlhodobú, s blogom Part of Nicol. Na tento blog sa môžte pozrieť TU!




3 komentáre:

  1. Super! Teším sa na našu spoluprácu a takisto veľa inšpiratívnych príspevkoc 👌 určite to bude super 😊

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak přeji hodně štěstí do budoucna :))

    OdpovedaťOdstrániť